Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Den passade!!

Publicerad 2008-09-09 09:49:47 i Allmänt,

Japp! Bh n jag köpte passade skitbra!! Men det märks när man går upp några prisklasser... Men det va tur att jag tog 95G och inte 95H. För denna kan jag få liiiite större bröst i om jag vill. Snygg va den osså. Så jag e med  andra ord  skitnöjd med detta köpet! Tros att det blev lite dyrare än tänkt. Jag köpte ett slags amningste osså, det ska tydligen göra så att man får mer mjölk. Har smakat det 1gång, o det smakade te ;-)

Jag har varit på jakt efter ett dop band till Sebbes dopklänning. Jag ville ha mörkgrönt till honom. Jag har letat som en GALNING efter detta. Det ska inte va ett sånt smalt, utan ett rätt brett band.
Sen kom min käre sambo på en toppen idé! Han sa att du kan ju alltid kolla med sy affären här i Ryd.
VA?? Har vi en sy affär HÄR?? Jag va helt chockad ;-) Men jag körde dit o där hade dom minsann ett band som jag ville ha :-) *lycklig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela