Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Sommaren går mot sitt slut.

Publicerad 2015-08-31 09:09:01 i

Nu märker man att hösten närmar sej, idag e det sista sommardagen dessutom! 
Idag lämnade jag Sebastian på skolan, i ösregn..
Jag tänkte ta morgonpromenaden efter det men fick senarelägga den... 
Jag vet, kläder efter väder... Men jag har tid att vänta ut regnet ;-)


Jag har köpt en potta till Gustav! Inte för att han ska bli torr nu, men han ska bli van vid pottan heltenkelt. Så den står framme så han kan undersöka den i lugn o ro :-)


Just nu fokuserar vi på att lära honom gå :-) Han går med stöd just nu :-)


Det gäller att ha grindarna stängda, för annars rymmer han 😆 :-) hehehe 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela