Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

En liten cykelrunda!

Publicerad 2015-07-13 13:27:10 i

Äntligen kan vi börja med våra cykelrundor!
Vi har bara väntat på att Gustav ska bli tillräckligt stadig o ha ålder o vikt inne!

Han satt helt tyst o stilla, emellanåt klappade han mej på rumpan :-D
Vi tog bara en kort runda, men det räckte för att han skulle börja somna till :-)
Jag har köpt en cykelstol som heter Eggy relax, den kan man luta 20 ° bakåt om barnen somnar under turen! Smart! Den känns stadig o rejäl.

Precis när vi satt honom i stolen såg han väldigt skeptisk ut ;-) hehehe 

Detta är osså hans nya min :-)
Hoppas vi kommer att kunna ta många turer i sommar! 🚲🌞

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2015-07-13 19:59:36

Åh! Vilken liten sötnos! <3

Svar: ja han va så söt! :-) hjälmen va lite stor ;-)
Maria Zimmer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela