Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Ny bärsele!

Publicerad 2016-07-12 21:27:38 i

Jag hade ju 2 bärselar som va jättebra! Vi använde den blåa mest. Men jag o Gustav blir helt dyngsura när vi haft den på oss! Så varma blir vi! 😅 det ser ut som vi kissat ner oss 😆

Så nu härom veckan kom ergobaby ut med en nyhet! En bärsele med mesh tyg! Alltså mycket luftigare o tunnare! Det passade ju mej perfekt! 👌 bara det att jag kan ju inte ha TRE bärselar 😂 
Men jag tror min svägerska läste mina tankar! För hon undrade om jag hade en till salu!
Så jag sålde den blåa till henne 😊
O köpte den nya ergobaby performance ventus carrier 👌
 



Han sitter jättebra i den! Men än har jag inte lyckats somna honom i den 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela