Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

En erfarenhet rikare...

Publicerad 2007-09-19 10:07:07 i Allmänt,

Nu har William börjat på dagis. Endast 15 tim/v, dessutom e det gratis, bara för att han är 4år.
Men jag har nog gjort rätt i att ha dom hemma när Izabell föddes :-o För fy tusan vad mycket farande det blir!
För det e ett himla stökande o bökande med påklädning på alla tre. In med alla på dagis bara för att lämna ETT barn. 

Detta gör jag endast för Willes skull. Nu e han mogen för att träffa kompisar, och han uppskattar de olika aktiviteterna på dagis.
Men när han kommer hem!! :-o JÖSSES! Då släpper ALLT! Han blir riktigt elak mot allt o alla! Röjer järnet!
För att sedan däcka i sängen vid läggdags.

Men detta e dock bara 2a inskolningsveckan. Sen kommer han att ha fastare tider.
Sen e det dags för dom andra 2 huliganerna att börja.. Det verkar som om att vi fått den avd vi önskade till dom osså! Kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela