Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Hösten är på väg

Publicerad 2008-08-22 22:09:13 i Allmänt,

Ja, nu märks det att hösten e på väg. Det börjar bli mörkt ute redan vid 9 på kvällen. Massor med regn har kommit de senaste dagarna. Men jag trivs med det! Hösten e min favorit årstid.

Jag måste ju berätta att jag blev Faster den 18e augusti! Till en liten Erik! Han är sååå söt!
Hoppas jag får träffa honom snart. Tänk att min lillebror har fått barn :-o

Hemma har kidsen börjat på dagis. 15timmar i veckan. Men hade jag fått bestämma så hade jag haft allihopa hemma. För fyyy vad stressigt det e att först lämna dom två minsta på dagis, sen åka iväg o lämna den store på skolan,där dom har 5års verksamhet. Tur att jag kan pausa i personal rummet på fritis, jag jobbade där innan ;-)  Snacka lite med arbetskamraterna när jag ammar.
 Men jag lämnar kidsen för deras egen skull. Dom behöver träffa kompisar nu. Speciellt wille o Jonte. Bella hade jag kunnat ha hemma.


Imorgon ska vi på bröllopskalas i grann byn, min storebror har ju gift sej :-) GRATTIS Sanna o Björn!
Det va bara jag o min sambo som fick veta att dom skulle gifta sej, för vi  fck äran att vara vittnen :-) Det va den snabbaste vigsel jag varit med om! Det tog exakt 9min sen va det klart!
Sen åkte vi hem till Sanna o Björn o åt en god middag! MUMS!!

Nu e det dags att sova!
Vi ses när vi ses!


Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2008-08-23 19:54:32

Hej igen.

Visst är hösten verkligen här nu och just nu är det bara jobbigt men om ett tag så blir det förhoppningsvis en sån fin och vacker höst som vi brukar ha.

Kul att Sanna och Björn har gift sig. Du får hälsa så mycket till dom båda.

Kram på dig i regnrusket.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela