Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Tält bortskänkes...

Publicerad 2010-09-03 09:11:40 i Allmänt,

Nu börjar det minsann bli kallt på mornarna har jag märkt...
Så då tänkte jag kolla i min garderob efter en vinterjacka, som jag vet att jag la ner i vintras. Det borde ligga minst 3 jackor i källaren.
Mmm... Jag hittade jackorna...



Jag provade bara denna... Ganska så stor...
Nu börjar min hjärna nog komma ikapp med min kroppsuppfattning.. Innan tänkte jag att denna jacka passar mej perfekt! Nu när jag ser mej själv på foto, så ser jag naturligtvis det alla andra säger till mej, jag har blivit  smal! (igen) :-o

Jackorna har nu blivit bortskänkta till bättre behövande:-)

Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-09-03 15:36:42

Hahaha! Ja, den ser allt liiite stor ut. ;-) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela