Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Nu e vintern här igen :-)

Publicerad 2012-01-23 16:56:04 i Allmänt,

Nu va det ett tag sen jag skrev igen... Jag har inte så mycket tid över när jag kommit hem från jobbet.
Då e det Bloggen som blir lidande, inget jag sörjer över direkt ;-)
Nu börjar Jonathan o William bli stora killar :-)
Izabell o Sebastian har osså växt till sej:
Vi fick vänta på snön detta året, förra året fick vi så vi teg ;-)
Nu har snön kommit o barnen e lyriska :-)Snö oväder fick vi med!
Jag har ju då köpt mej en Iphone4, Bella ääälskar att leka med den :-) Denna Appen e skitroligt:-)
Nu får det räcka med bilder för denna gången :-)
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela