Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Solen tittar fram!

Publicerad 2008-08-31 09:47:39 i Allmänt,











Idag när jag/vi vaknade så tittade minsann solen fram, men det va endock inga varma grader på tempen..En sådär 10 plus ute, helt oki för mej!

Det hade gått bra för Bella på dagis utan blöja. Inte en droppe i trosorna! Jag sa till personalen att hon skulle ha blöja på sej ute. Men glömde säga att hon behövde det när hon vilade osså. Vilket resulterade i att hon sov utan blöja :-D Men det
gick bra, fram tills jag lyfte ut 
henne ur bilen, då va det rätt blött i hennes säte :-s
Så nu e den tvättad o luktar rosor :-)


Nu har jag fått träffa vår nya lilla kusin Erik! Han va sååå liten jämfört med jätte bebisen Sebastian :-D hehehe
Erik e så söt så!


Här e gossarna!




Det blev inte så mycket tränande... Jag e så trött på kvällarna så jag orkar inte! Men en gång i tiden kommer jag att sätta mej på min fiiina "orbitrek".

Jag har varit  desperat behov av en riktig amnings bh ett bra tag nu! Så jag satte mej ner o skulle handla Bh. Jag hittade en jättefin o bra Bh. Bara det att nu måste jag mäta enligt deras mått tabell vilken storlek jag skulle köpa. 
När jag mätt o kollat vad jag hade för storlek så höll jag på att ramla av stolen.
95 H har jag !!! Herreguuud va stora pattar jag har! Hahahaha!!
Jag vägrade att inse detta o köpte en Bh i stl 95 G!
Jag kan ju inte ha sååå stora!! Jösses!
Ska bli spännande o se om den passar när jag får hem den.
Jag köpte ett amnings te osså. Man ska tydligen få mer mjölk av det. Inte för att jag behöver det nu, men man vet aldrig. Lilleman måste ju få tillräckligt med mat, den stackars magre lille killen ;-)

 



  

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-08-31 12:02:25

Tack för en härlig dag igår! Det var så roligt att se de båda småkillarna ihop. Håller tummarna för att ditt nyinköp passar!

kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela