Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Nu va det längesen sist!

Publicerad 2008-10-19 22:07:40 i Allmänt,

I lördags på förmiddan så kom svärfar o tog kort på mej o Tony, vi måste ju ha bröllops foton!
Vi har inte hämtat skivan med bilderna på än, så det ska bli spännande o se hur dom blev. Vi tog några bilder ute o några inne. Vi hade en väldans tur, för på eftermiddagen började det att ösregna!!
Svärmor var snäll o passade kidsen!

Nu e jag på jakt efter en lite tjockare fleece overall till lilleman... Jag har en som e tunnare, men den kommer inte att funka när det blir kallare ute.. Vinteroverall har jag till honom.
Tradera e ett bra ställe om man inte e rädd för begagnat ;-)



Och i detta ögonblick vann jag denna på tradera :-) heheheeheee

Sebastian växer så det knakar, insåg att jag va tvungen att ta stl 74 i denna fleecen..
Han håller på att få tänder nu, man kan se dom igenom skinnet på tandköttet. Sen dreglar han som bara den o biter på ALLT!

Idag var jag på Meandi party hos en vännina :-) Mycket trevligt! Det blev ett plagg var till alla kidsen. Sebbe o Jonte fick hemliga kläder, jag ser vad det blir när jag får dom!


Denna ska Bella få! Jääättefiiin!!


Denna ska William få! Fräsig som bara den!!



Denna månaden har det varit en massa kalasande!
Vår Jonathan har fyllt 4år!
Sen va vi på kombinerat kalas hos min brors Fru o hennes bror *rörigt*
Nästa helg e det 25års kalas för min kusin o dagen efter ska vi ha kalas för Jonathan o Izabell.
Helgen efter e vi inbjudna till min syster på Halloween myyys :-)

Så vi e rätt uppbokade ;-)

Ha det gott tills nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela