Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Avslutning o Påskris

Publicerad 2009-04-08 14:13:42 i Allmänt,

Då va denna omgången tennis träning avslutad. Det firades med en svalkande glasspinne till alla barnen :-)
Dom kör igång en ny omgång om ett par veckor, vi siktar på att komma med den gången med. Killarna uppskattade det verkligen.

Här e en bild på alla barnen som va med på tennisen:


Ryds Framtida Tennis proffs :-)

Påsken har rusat hit med stora steg, jag har knappt hunnit med! Men vi lyckades fixa ett påskris i år med :-) Barnen var med o klädde det.

Tjusigt, eller hur?




Vi har upptäckt att Izabell gillar att sitta o plocka med mina gamla bokmärken, hon sorterar o har sej. Här e hon i full färd med att tömma ut alla.



Annars har det väl inte hänt så mycket, jag kommer att få tebax på skatten :-) En heldel pengar, iallafall för mej e det det.
Jag o Sanna for iväg på en bytaredag i Näsum, jag fyndade massor för bara 180 spänn:-o
Sanna hittade osså lite kläder till sin Theo.
Vi har köpt en ny torktumlare! Den gamla vågade jag inte använda mer när den började lukta bränt! 
Tonys tå har nästan blivit helt läkt, han haltar bara lite nu.

Jag var på Bvc med Sebbe för en extra koll, han har ju  tappat i vikt :-( Alla förkylningar o maginfluensor tar ut sin rätt. men han hade minsann gått upp 200gr på 2v :-) kanon!
Nu har han åkt på ytterligare en förkylning. Hoppas han blir frisk snart lilleman.

Glad Påsk på er alla!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-09 10:46:50

Vad roligt att dom gillar tennisen och att Bella tycker om bokmärken:) Jag är me förkyld...triiist, men jag är på bättringsvägen som tur är!



Kram! Glad påsk!

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-04-09 10:47:12

Vad roligt att dom gillar tennisen och att Bella tycker om bokmärken:) Jag är me förkyld...triiist, men jag är på bättringsvägen som tur är!



Kram! Glad påsk!

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-04-12 11:21:51

Jag undrar var jag har lagt mina bokmärken...

Fint påskris och vad söt lilltjejen är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela