Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Utmanad

Publicerad 2009-04-29 23:13:36 i Allmänt,

Jag har blivit utmanad av Mia http://minegnalillablogg.blogg.se

1. Hur gammal är du om fem år? 35 år.
2.Vem var den sista du träffade? Personalen på dagis.
3. Hur lång är du? 170 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? KungFu Panda
5. Vem ringde du senast? Min lillebror Magnus.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Till min svägerska Sanna, OKi, det låter kanon, det fixar vi :-) Kram
7. Vad är helgens planer? Busa med mina barn.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? skickar sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom hade nog varit gifta än, om inte pappa va tvungen att avlida.. 
10. När såg du senast din mamma? Det va 1månad sen
11. Vilken ögonfärg har du? klarblå
12. När vaknade du idag? Det beror på hur man räknar det? Antingen vid 2 eller vid 6.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Där min familj är.
15. Vilken plats föredrar du minst? På en plats där jag inte käner nån.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? En fast anställning eller att jag pluggar till Barnmorska
17. Vad skrämde dig som barn? Hundar
18. Vem fick dig att skratta senast?  Mina barn.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nädå, har en hel del härhemma :-)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Har trosor o BH på mej.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 stycken,
23. Hur många landskap har du bott i? 2 stycken.
24. Har du någon gång spytt på någon?? Hehe, ja, min stackars mor... 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ja, när jag orkar
27. Vilken är din favoritglass? Magnum, vilken som helst.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala huset, lägga undan pengar till barnen-
29. Tycker du om kinamat? Ja, ibland.
30. Tycker du om kaffe? JAAA! Utan kaffe hade jag inte orkat med dagen!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe eller mjölk.
32. Sover du på någon särskild sida? På magen, när jag inte ammar.
33. Kan du spela poker? Nope, tycker det e skittrist
34. Tycker du om att mysa? Ibland..
35. Är du en beroendemänniska? Nej,
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
37. Vill du ha barn? Ja, jag har ju redan 4 stycken, så det får räcka!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet,.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och leksaker till mina barn.
42. Äger du dyra smycken? Ja, min vigselring och några halsband.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? 1 Glas Cola
45. Vem är den roligaste människan du känner? Vet inte, alla har sin speciella humor :-)
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr på armen där en schäfer bet mej...
47. Vad har du för ringsignal? Lady Gaga- Pokerface
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Japp, ett jättesött  vitt förkläde med röda hjärtan på.
49. Flirtar du mycket? Inte när jag e tillsammans med någon, o definitivt inte nu..
50. Vart togs din profilbild? Hemma.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja, det har jag gjort ett antal gånger.
52. Har du fått fortkörningsböter? Mmmm... en gång.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Hahaha, LÄSA?? Hur ska jag hinna med det??
54. Läser du dagstidningen? Åter igen; hur ska jag hinna med det?
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Japp, har alltid gjort kommer alltid att göra :-)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? RIX FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslista på IKEA
59. När var du i kyrkan senast? På mitt bröllop o min sons dop 20/9-2008
60. Är du nöjd med din kropp? NEJ!
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Jag är lyckligt gift :-)
62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Malin, Sanna o Linda
63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? Sanna o Malin
64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Jadå
65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Jag har hittat honom redan :-)
66. Vilka 4 personer utmanar du : Alla har blivit utmanade som jag känner.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-30 16:43:26

Klart du ska plugga till Barnmorska! :-)

HEJA MARIA!

kraaam

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-05-01 14:49:44

Ja såg med att det du skrev! Tycker me du ska plugga till barnmorska, vad roligt!:)



Hoppas vi ses snart!:)

Kram!

Postat av: Alina

Publicerad 2009-05-01 14:52:13

Hoppas du hade en trevlig valborg! :)

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-05-02 23:25:52

Jag ligger lite efter med bloggläsningen, men håller på o jobbar i kapp :) Tycker det är jätteroligt att läsa sådana här listor :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela