Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Namnbrickor!

Publicerad 2009-02-08 20:00:54 i Allmänt,

Nu har jag äntligen skaffat mej namnbrickor! Jag har velat ha såna i många år, men det har varit på tok för dyrt!
Jag hittade en hemsida när jag va inne på ett forum. Sidan heter Min Lilla Oliv.
För 4 namnbrickor fick jag endast ge 300kr. Då fick jag dom efter 3dagar :-) Snabbt som bara den!



Jag e helnöjd! :-)


Idag har det snöat lite igen. Men plusgraderna kommer smygandes o det blir bara slask  av allting :-( Barnen va lagom blöta när dom kom in idag...

Dom gjorde tappra försök med att göra en snögubbe...


Detta va allt Jonathan orkade skrapa ihop :-D hehe
Men barnen hade iallafall kul. Det blev lite fotboll o Izabell passade på att gunga lite.

Nu e det dags att tömma tvättmaskinen, IGEN!
Ha det bra!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-02-08 21:12:51

Åhhh så underbart halsband! Förstår verkligen att du är nöjd! kram

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-02-11 21:31:30

Hej, jag har varit här inne och kikat :) Söta barn du har! Vi har aldrig träffats men min man är bror till Annicas Tommy, hoppas du hänger med :) Jag har också velat haft sådana halsband men också tyckt att dom var för dyra, ska genast se om jag kan hitta den sidan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela