Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Snö igen!

Publicerad 2009-02-06 23:21:09 i Allmänt,

Tro det eller ej, men det kom minsann lite snö här osså! :-)
Jag gillar snö, i lagom mängder o det ska bara ligga i nån vecka. Sen får det gärna töa bort, helst utan slask ;-)

Sebastian har ju inte fått chansen att kolla in snön på riktigt innan. Men denna gången skulle jag minsann sätta honom mitt i snön! :-)

Kolla in minen han har!


Vi får hoppas det kommer lite mer snö till sportlovet!

Ha det bra!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-02-12 12:14:12

Jo, vi har me massor me snö, det närmar sig nog 25cm! Jobbigt att skotta...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela