Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Tannalös :-)

Publicerad 2009-01-24 20:22:41 i Allmänt,

William har nu tappat sin tredje tand! Det påminner en ständigt om att min lilla gosse börjar bli stor.. Snart 6år minsann!
Han fick sina tänder ganska tidigt, bara 3månader gammal. Jag blev så förvånad när det helt plötsligt dök upp 2 små riskorn till tänder :-)

William e inte det minsta rädd för att dra ut dom heller!
Han visar stolt upp sin glugg  för alla :-)
 



Izabell har för första gången varit hos frissan! Det är en sak att snagga killarna med trimmern, men Bellas hår ger jag inte mej i kast med! Det får en frisör göra!
Hon va sååå duktig när hon satt i mitt knä o lät frisörskan klippa henne. Det bästa va endån när frisörskans hud kom in i salongen! DÅ började Bella tjattra för fullt! Hon ääälskar hundar! :-)

Jag kunde ju inte ta kort på denna händelse i salongen utan det fick bli före o efter bilder.

FÖRE:



EFTER:


Så fint hade inte jag kunnat klippa.. Hon hade nog varit snaggad isåfall :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela