Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Tjusig Hall!

Publicerad 2009-03-12 09:16:24 i Allmänt,

I helgen fick vi en matta av barnens farmor o farfar, så vi bytte den vi hade i hallen. Så här tjusigt blev det :-)
Detta va i grov hallen, för oss blev det som nytt!

FÖRE:


EFTER:


Sen kommer själva "långallen" (finns det nåt som heter så?)

FÖRE:


EFTER:


Hallen blev som ny! Vi e jättenöjda. Tur att jag fick min make att lägga mattan, annars hade det aldrig blivit gjort! Så ibland hjälper det att tjaaataa ;-)
Vi tackar så mycket för den fina mattan vi fick :-)

Det kommer lite bilder på upp piffningen i köket inom kort :-)

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-03-12 15:02:53

Waaoo! Vilken skillnad det blev! Härligt!

Nu blev jag riktigt nyfiken på vad ni har hittat på i köket!

kram

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-03-12 19:56:05

Va snyggt! Kanske kan ha pakatet där någon stanns sen ;)Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela