Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Gamla Alster

Publicerad 2009-05-04 22:47:57 i Allmänt,

Så här ser mina 8*8 LOs ut. Jag har inte gjort så många sådana. Man har sina favorit format.


En av mina första LOs: Jessica, Peter, Christian o William:


Jonathans första skor:



William o Kipper:



William:



Jonathan:



Janathan:



Izabell:



Jessica o William:




Jonathan:



Jag vet inte om jag orkar ladda upp ALLA mina 30.5*30.5 layouter. Men dom senaste får ni kanske se...

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-05-05 10:45:53

Jättefina, jag gillade den med skorna o den som det stod go natt på mest, men som sagt alla var såå fina!

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-05-13 08:33:02

Jodå, det är vi också :) 16 år i höst :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela