Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Nytt format att scrappa med

Publicerad 2009-05-03 12:46:05 i Allmänt,

Nu har jag, Sanna, Theo och Marika varit på scrapträff i Bromölla. En stor lokal med lagom med folk. Borden kunde kanske varit lite större o lyset starkare, men men, jag fick massor medgjort iallafall :-)
Vi fick massor med GOOD mat! Det va nog det bästa av allt!
Theo va en mycket tålmodig liten kille! Vi anlände kl 10.00 och åkte hem 20.00.
 
Jag har ju hållit på att scrappa ett tag nu, tror jag e inne på mitt 5e år, stämmer det Sanna?
Jag började med att scrappa i formatet 30.5*30.5 och lite i 8*8.
Nu har jag fått dille på 11*8.5 liggandes. *skyller på Sanna*

Det är inte förrens nu som jag lyckats fylla ett helt album med 30.5*30.5, i den pärmen e det ca 50 LOs :-) Sen har jag gjort varsett album om Första Året till Barnen som dom ska få, när dom e stora.

Idag tänkte jag faktiskt bjuda på lite bilder av mina Alster :-)

Izabell:



Izabell, Jonathan och William



Jag (ungdom) och William 3-4månader:



William Och Jonathan:



Jag, något år innan vi fick barn:



Izabell:



Som ni märkte så va inte Sebastian med på nån LO. Men jag har minsann inte hunnit framkalla några kort på honom *skäms*
Men så småningom kommer det osså att finnas :-)

Istället bjuder jag på en bild när vi ska käka Pizza:


Tror ni att han vet vad som finns i? ;-) Hehehe

Ha det så gott allihopa :-)





Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2009-05-03 12:56:38

Vilka fina kort du gjort. Angående sista bilden: är det farsarvet som går igen ;-)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-03 15:13:50

Tack för en jättehärlig dag! Drömmer fortfarande om den underbara maten. :-)

Japp, visst är vi båda inne på vårt femte år som scrappare, vart har tiden tagit vägen?

Fotot på Sebastian är ju bara såå härlig!

kraam

Postat av: Tezz

Publicerad 2009-05-04 09:38:31

Så FINA saker du har gjort,om man ändå vore så duktig.Men jag gör vad jag kan med mitt pyssel..=)

Härlig bild på Sebastian å pizza-kartongerna,är ungefär som när Waldemar får syn på MacDonalds påsen..=)

HA de gott.

KRAM

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-05-05 10:53:35

Du är verkligen duktig! Och vad söt du var på bilderna! Det var därför jag inte kände igen dig vid affären, bilden du lagt ut på dig gjorde dig inte rättvis, du var mycket snyggare på riktigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela