Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Fina naglar

Publicerad 2010-08-25 10:30:30 i Allmänt,

När jag hade nått 100kg sträcket på vågen, så belönade jag mej med att gå o få mina naglar fixade. Det tyckte jag att jag var värd;-)
Jag hittade en tjej i Olofström som har en studio där:-) www.nailstudio4you.se
Hon är superduktig på att göra naglar!<br>g

Så här ser mina naglar ut när dom e nygjorda:


Jag är alltid lika nöjd när jag går därifrån :-) Sen brukar jag vänta i ca 3 veckor innan jag fixar dom igen.



Nu har William börjat ettan o Jonathan i förskoleklassen. Det går jättebra för Wille, Jonte hade inte ens tid att säga hejdå idag när jag lämnade honom för allra första gången.

William vid skolbänken:


Han ser ganska nöjd ut;-)


Här är Jonathan på väg till skolan:


Jonte tycker att det bästa med att börja i förskoleklassen är att man får ta med sej en frukt ;-)
Jag kommer att vara sååå nyfiken på hur de haft det idag:-)

Ha det gott, även om det är en massa regn och rusk ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela