Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

En härlig höstdag!

Publicerad 2010-09-25 15:42:53 i Allmänt,

Idag har det varit en perfekt utedag! Hösten kommer med stormsteg nu!
Tony, William och Jonathan följde med ett par vänner till en motorcross tävling i Jämshög idag.

Då bestämde jag att vi som blev kvar hemma skulle ut på en picknick:-)
Så vi begav oss till en lekplats som finns vid kyrkan i Ryd.
Där har dom gjort jättefint! Verkligen bekostat:-o Nya gungor m.m.










När vi hade lekt ett bra tag så fikade vi lite på hemvägen:


Jag kom hem med 2 nöjda små barn iallafall:-)
De stora grabbarna var också mycket nöjda när dom kom hem:-)

Ha det gott till nästa gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela