Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Tiden den går....

Publicerad 2013-11-06 19:27:11 i Allmänt,

Hejsvej!
Ja, som ni märker uppdateras det inte så ofta här...
Men livet rullar på i en faslig fart!
Izabell har börjat i första klass! Min lilla tös :-)
 
Sebastian har fyllt 5år och är helt plötsligt inte så liten längre heller!
 
William har börjat i 4e klass! Tänk, han har fått ett eget skåp i skolan, så nu måste han hålla reda på sin skåpnyckel! Änsålänge har han koll på den! :-)
 
Jonathan, min Jonathan :-) Den gossen har ju börjat i 3e klass :-) 
 
Jag är så stolt över min familj! :-)
Vad gör jag själv då? Jo, numera jobbar jag 100% det märks minsann!
Man e lite tröttare när man kommer hem om kvällarna ;-) Men det är bara att ta ett nytt andetag o börja om från början, för då e det min lilla familj som ska tas hand om :-)
Läxor ska läsas, kvällsmat ska fixas, gympapåsar ska packas, komma ihåg att den ena ska till bibblan o den andre ska till badet o den tredje på utflykt....
 
Och på allt detta så ska jag ta hand om mej själv...
Då ställer jag mej på min crosstrainer eller löpbandet.
Jag tränar i princip varje dag. I somras cyklade jag o maken väldigt mycket, ibland var barnen med :-)
Bra jobbat av dom att hänga med på en runda som tog 1 timme o va över 1 mil lång! :-)
 
    
 
Ha det nu gott i Höstrusket! :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-11-06 21:44:20

Era barn är så fina! Galet vad tiden går. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela