Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Blåbär!

Publicerad 2015-07-11 20:26:17 i

Ikväll har jag o barnen plockat blåbär. Det fanns massor! :-)
Vi fick ihop 3liter på en kvart :-)
det tradiga e att rensa dom sen...

Jag o småpågarna testade en ny runda på promenaden idag. Den va lite tråkig... Vi brukar cykla samma runda, då e den mysig :-)
Denna gången när jag gick o sebbe cyklade som vanligt så blev Gustav ledsen på halva vägen.. ja det va bara att ta upp ongen o bära honom samtidigt som jag körde vagnen... Extra träning om inget annat..
sebbe va tvungen att trixa med cyklen ;-) 
Vi träffade på en kopparödla med som låg o solade sej :-)

Imorgon kommer systeryster med sin familj! O tänk, jag ska bli moster igen till hösten! ♡
Ska bli så roligt att träffa dom! ♡

Ha de gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela