Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

bläbärskaka

Publicerad 2015-07-12 17:37:54 i

Idag blev det bakat 2st bläbärskakor av de goda blåbären som vi plockade igår. 
Jag hittade ett super enkelt recept hos Lindas bakskola, 
http://tidningenhembakat.se/kategorier/bloggar/lindas-bakskola/mjuka-kakor-lindas-bakskola/lindas-blabarskakor/ 

Jättegott med vaniljvisp till.

Det va meningen att min syster skulle hälsa på idag men det blev tyvärr inställt :-( 
Så vi ringde min makes föräldrar som tacksamt hjälpte oss att käka upp kakorna 😄 :-) 
Vi hade ju dukat fram allt o kaffet va nästan färdigt när allt blev inställt.

Gustav gillar tydligen osså att käka kakor ;-)         

Ha det gott! 

Kommentarer

Postat av: Laila Jönsson

Publicerad 2015-07-12 20:50:29

Vilken fin blogg :) Och fina Gustav :)
Kram

Svar: Tack! :-)
Maria Zimmer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela