Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

busungen! :-)

Publicerad 2015-07-28 19:11:51 i

Gustav är en riktig busunge nu! 
Han har så roliga miner för sej :-) hehe 
Han ääälskar att käka macka o även då måste man busa! 

Han har även lärt sej att resa sej o stå mot saker! Dammsugaren är bäst! ;-)

Jag har faktiskt klippt håret på Gustav för första gången :-) tyckte han började se lite skruttig ut i frissan som han hade :-) hehe 
Han satt ganska så still när jag klippte :-)

Imorgon bär det av till Öland! Det ska bli så skoj o trevligt att få träffa Tonys syster o familj :-)

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela