Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

🍁HÖST🍁

Publicerad 2015-09-21 21:00:55 i

Ja hösten är här nu! 
Därmed blir det kyligare på morgonen... Det märkte jag alldeles för sent 😣 
Jag fick mjölkstockning av kylan... 😕 Det är inget trevligt att få! Fy va kass man blir! Feber, frossa o ooont i bröstet... Jag fick dessutom en knuta i ena bröstet 😢 det tog gott o väl nästan 2v att bli normal igen. Gustav va iallafall överlycklig, han fick ju tutta i tid o otid 😄 

Men nu mår jag mycket bättre 😀 :-)
Jag o maken har firat 7årig bröllopsdag! Tänk va tiden går! Då visste vi inte att vi skulle få ytterligare en gosse :-D 
Jag fick en fin bukett med blommor av mannen min.

Jag måste va knäpp, men det va ett så bra pris på denna bärselen så jag köpte den på studs! 
En ergobaby 360. Inte lika fin färg som min andra, men i denna kan Gustav sitta på så många andra håll! 

Hoppas han gillar denna med :-)

Gustav har äntligen lärt sej krypa på riktigt! Innan ålade han sej fram, men nu har poletten trillat ner ! 😂 hehehehe 

Inte lätt att fånga han på bild ;-)
Han älskar att leka på sitt rum :-)

🍁Ha det gott!🍁

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela