Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Första inlägget

Publicerad 2006-01-29 17:33:31 i Allmänt,

Tjenixen!
Jag heter Maria och är född sommaren -79. Glad och sprallig för det mesta, vilket man bör vara som 3barns mor :-)
 Just nu är jag mamma ledig. Har nyss sagt upp mej från jobbet då det var för långt pendelavstånd..
Jag är utbildad barnskötare och fullkomligt ääälskar att jobba med barn :-)

Jag har som tidigare nämnts, 3 barn och 1 hel sambo :-) Har blivit med hus till råga på allt ;-)
Våra barn är William 4år, Jonathan 3år och Izabell 10mån.
Oj! Jag glömde FISKARNA! Göran o Dennis! PUSS på er!

Vi bor i lilla samhället Ryd i Småland. Trivs jättebra där! Det är lugnt för det mesta "sheriffen" håller koll på gangstrarna, hehehe....

Min hobby är scrapping, är totalt fast! Scrappar så fort jag har tid, och tro mej den är svår att hitta!!

Tja, jag kommer väl på mer efter hand att skriva...


Kommentarer

Postat av: Linda Truedsson

Publicerad 2006-01-29 19:51:43

Hej, vad kul att du också skaffat en blogg!!!

Hoppas att du fyller den med bilder på dina små "monster" och annat kul!!!

Postat av: Sanna

Publicerad 2006-02-05 09:49:36

Hallåå!!!
Sitter här o väntar på att vi ska åka till Ikea! Ska bli så kul! kraaaam!!

Postat av: Sanna - liljan_

Publicerad 2007-08-19 21:15:05

Hihi! Det ska bli så roligt att följa din blogg!
TACK för idag, alltid lika skoj att ses!
kramkram

Postat av: Sara

Publicerad 2007-08-30 16:34:19

Vilken aktiv blogg! *flinar* Den ska jag nog kunna smyga in på min bloggrunda tror jag. *kram*

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-08-16 23:07:09

Hejhej!

Fin blogg!

Vi kanske flyttar om en och en halv vecka!:D Ska prata med banken och ex husägaren om vi kan flytta in då! så tröööttaaa på å bo här nu!

Hoppas allt e bra med er!

Kraaaam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela