Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Snabbis ;-)

Publicerad 2009-04-03 10:27:34 i Allmänt,

Det har hänt en massa, men jag får uppdatera bättre ikväll när barnen sover. Jag bara måste visa en fin bild på alla kusiner :-) Min lillebror från Ystad va här o hälsade på med sin familj, då tyckte jag att min storebror o hans familj från Kyrkhult skulle komma osså så vi kunde ta ett efterlängtat kusin fotografi :-)



Det va inte det lättaste kan jag säga...Izabell ser skräckslagen ut ;-) Undra vem hon e rädd för? ;-)

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-03 13:10:18

Hihi! Så härligt att se alla ungarna tillsammans.

Tack för en härlig dag!

kram

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-04-03 22:30:20

Hmm...ska jag gissa på att du leder babyligan :) För fyra av barnen är väl dina? Jättefin bild!

Postat av: Maria Zimmer

Publicerad 2009-04-03 23:20:32

Japp, det stämmer :-) Dom 2 minsta e kusinerna :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela