Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Mammablogg :-)

Publicerad 2009-01-16 22:31:52 i Allmänt,

Titta vad jag har fått av min svägerska! http://sannagregersdotter.blogg.se


Tack snälla! Va glad jag blev! :-)

Jag måste ju stolt berätta att jag blev Faster på nyårsafton!
Min storebror o hans fru fick en liten söt Theo!

Lilla Theo


Han e helt underbar!


Då vill jag skicka denna bemärkelse vidare till mitt Gudbarns mor! Jag tycker hon gör ett enastående jobb med att vara ensamstående förälder och sen studerar hon dessutom samtidigt!
http://mariasegnalillablogg.blogspot.com

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-01-17 22:56:21

Tack så mycket för att du tycker det :)

Ska genast lägga upp den i min blogg.

Kram

Postat av: Sara

Publicerad 2009-01-19 14:56:27

Tack för att du kikade förbi mej, Maria, och stöttar i min saknad efter kisen! Kramar

Och grattis faster förresten - visst är han fiiin! =OD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela