Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Röntgensvar!

Publicerad 2009-03-06 11:15:05 i Allmänt,

Jag har nog aldrig varit med om att få svar snabbare än så här! Fick ett brev imorse där det stod att röngenplåtarna visade inget onormalt :-) Men läkaren skulle prata med sina kolleger iallafall. För vi vet ju fortfarande inte vad det är..
BRA att dom tar tag i det ordentligt! Det händer inte allt för ofta!

Igår kom min bror o hans lilla familj o hälsade på :-) Mycket trevligt! Dom lämnade tebax stolar som dom lånat till deras kalas. Tony hämtar upp bordet på vägen hem från jobbet idag, han kör ju endå förbi.
Sen kollade dom på Bellas vagn som hon hade när hon va liten. Dom behövde en ny till lilleman. Så för en billig peng köpte dom Bellas :-)
För vi insåg att den har stått i källaren sen Sebbe föddes o inte blivit använd nåt. O nu kommer jag att ha Williams gamla sulky istället, den funkar kanon ett bra tag till. Vi kunde ju endå inte lasta in Bellas vagn i Oplen, för bilen e för liten :-o

Just nu e Izabell superförkyld, hon kraxar fram det hon ska säga. Så nu börjar alla förkylningar komma..
Idag har jag hunnit med att damsuga o lägga i en maskin tvätt samt fylla tvättkorgen med ren tvätt. Tony får alltid bära upp korgen sen, för den e ganska så tung!
Jag spelade lite Xbox med Wille, sen ammade jag Sebbe en stund. Jonathan satt i källaren o spelade på datorn i lugn o ro. Izabell kollade på Wallie filmen, hon äääälskar den! Hon säger alltid; Titta Evaa Waaalliii??
Då har hon bara sett den 5gånger redan den dagen.

ha det bra! Dags att göra lunch till busarna här hemma!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-03-06 12:11:48

Hoppas dom hittar något på dig snart för det är inte kul att inte veta... Men skönt att svaret kom fort och att dom ska leta vidare.

kram på dig

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-03-06 22:04:55

Så himla skönt att få svar så fort. Nu hoppas jag att de kan reda ut vad det är som orsakar trycket så att du kan få slippa det snart. Tack snälla för igår! Theo sover gott i vagnen för andra kvällen i rad och imorgon blir det premiärtur utomhus. :-)

kramkram

Postat av: Emma

Publicerad 2009-03-07 11:25:56

Hej!

tack för inlägget =) jag har provat ge han själv. han leker o kastar omkring maten =) visst de kanske är enklast o låta han göra de så kan man mata han emellan ?

jag har ju stavmixer, ganska svårt o få 8mån maten mer mosad. eller mosar du bara med gaffel?

mvh / emma

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-03-08 21:28:38

Tack :)

Usch, det är så tråkigt med förkylningar, hoppas att ni andra slipper och att hon snart mår bättre. Hur gammal är hon förresten?

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-03-09 14:06:50

Hmm, ja det värsta med kalas är dagen efter, när man ställer sig på vågen ;) Har börjat hålla igen lite idag, brukar funka bra till typ onsdag, sen är det kört...igen ska man kanske tillägga ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela