Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Äppelträdet blommar!

Publicerad 2009-05-27 20:12:58 i Allmänt,

Vi har ett enda äppelträd i vår trädgård, o det blommade vackert för nån vecka sen. Jag hoppas att det blir många äpplen på det i år med :-)
Det gick lite sämre med vårat plommon träd. Jag tror att det börjar bli för gammalt..

I förra inlägget hade jag inte tillgång till några bilder, så här kommer det några:
Så fina blommor på Äpperträdet:



Sebastian har kommit på att man kan göra grimaser, jag skrattade länge o väl åt honom denna dag:

Hahahhaha :-)

Sen får jag visa en stolt William med ett hål i örat.
FÖRE:


EFTER:



Ha det bra till nästa gång!

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2009-05-27 21:43:38

Men Sebastian är ju söt ändå...gullunge...och vad fiiin Wille är! Jag ser hur stolt han är! och så duktigt av honom!(undrar om mormor har något till örat? Kanske min gamla förlovningsring att göra om till örhänge? Kram till er alla!

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-05-29 14:14:58

Fina bilder! Tycker det var synd att vi inte hann prata något på kalaset :( Söta ungar hade du iaf :)

Postat av: Maria Zimmer

Publicerad 2009-05-30 21:25:27

Ja det va jättesynd! Nästa gång får vi nog tid :-) Du har med jättesöta barn! :-)

Postat av: Anne

Publicerad 2009-07-29 01:06:40

ca 70kg kanske mer, är inte helt säker.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela