Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

SNÖ!

Publicerad 2012-04-17 17:09:34 i Allmänt,

Detta såg vi imorse när vi tittade ut genom fönstret....
Det första Sebastian sa va: Idag kan vi åka PULKA!! :-D
Jag kan väl erkänna att jag inte kände samma entusiasm över detta snöfall...
Nu vill jag ha lite mer vår. Men visst, detta e ju ett typiskt April väder.
*
*
Idag när jag lämnat Izabell o Sebastian på förskolan så fick jag en lapp att fylla i, Ansökningsblankett för inskrivning i förskoleklass.
Så nu e det dags för Bella att börja i förskoleklassen till hösten. Känns lite vemodigt, e hon verkligen så gammal nu? Kan inte minnas att jag kände så här när jag fyllde i samma blankett till Wille o Jonte. Dom va så "stora", Bella känns liten än ;-)
Ja, ja... Snart sitter jag o fyller i Sebbes blankett osså...
*
Nä, nu ska jag nog gå ut o pynta "påsk" trädet med glitter o kulor istället ;-)
*
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela