Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Mitt lilla matvrak :-)

Publicerad 2015-08-31 16:35:13 i

Ja Gustav e som alla sina syskon, ett matvrak :-)
Så fort vi äter på något så ska han smaka! 
Idag va han sugen på äpple som Sebastian käkade på :-) Då fick han ett rårivet äpple själv, vilken succe det blev! Oj som han åt :-)
Jag gillar inte att ge bitar med äpple, för jag e rädd att han sätter i halsen :-s 
Då e det smidigt att riva! 


Häromdagen på promenaden så ville Izabell hänga med, hon valde inte världens bästa skor att cykla i... Hon tog strandsandaler som knappt satt fast på foten... knaspanna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela