Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Testar bärselen!

Publicerad 2015-08-30 11:47:02 i

Nu passar jag på att testa bärselen som köptes in för ett tag sen. Gustav är väääldigt mammig just nu...
Innan gillade han inte alls att sitta i den!


Vi försöker att varje dag gå på promenad, morgonen är skönast att utnyttja! 



Nu har barnen börjat skolan igen, så det är väldigt tyst hemma om dagarna. Jag kan inte fatta att Sebastian har börjat 1a klass! 

Nu har dom gått en vecka i skolan, samma vecka som Tony jobbar eftermiddag, så han har kunnat lämna kidsen på morgonen, det har underlättat endel för mej. 
Nästa vecka kommer eldprovet, då ska jag själv fixa allt med lämna o hämta barnen :-)

Ha de gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela