Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

9 månader!

Publicerad 2015-07-09 10:02:52 i

Som vanligt bara rusar tiden iväg! 
O idag blir vår lilla Gustav 9 månader! Lika länge som du låg i magen har du nu tillbringat utanför magen! 
Tänk att vi har fått lära känna dej! Izabell brukar säga att vilken tur att vi fick Gustav ♡ 
Jag håller verkligen med henne! ♡


Gustav ålar sej fram överallt nu! Minsta lilla grej som ligger på golvet o skräpar åker snabbt in i munnen! 
Det sa jag redan när han va pytteliten, att denna gossen kommer att stoppa allt i munnen! 

Här va han inte gammal! Max 2v skulle jag tro ♡

Denna bilden togs ca 1-2v innan Gustav föddes.

Vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela