Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Bärsele!

Publicerad 2015-07-22 09:45:47 i

Jag har bestämt mej för att testa en ergobaby bärsele! 
Jag har testat en babybjörn bärsele men Gustav är för tung o min rygg pallar inte det.
Dessutom har jag en ringsjal o bärsjal, men jag känner mej osäker på hur man knyter..

Jag får hoppas Gustav trivs i den! :-)
Jag tänkte använda den när vi plockar svamp, för det går inte att bära eller ha vagn med sej i skogen..

Jag har ju glömt att berätta hur jag blev uppvaktad på min 36års dag! :-)
Min lilla familj sjöng för mig tiiiidigt på morgonen o jag fick ett kuvert med trisslottor o pengar! ♡♡
Senare på dagen kom mina svärföräldrar o vi käkade grillat! :-)
Jag fick en jättefin blomma! Vet ej vad den heter tyvärr ;-) 

Så jag fick en väldigt trevlig födelsedag! 🎂

Annars så händer det inte så mycket härhemma, lite trädgårdsarbete, fixotrix m.m

Måste visa hur det kan se ut när jag ammar :-D 

Hade soffan varit större på andra sidan hade jag haft hela familjen runt mej :-D hehehe Mysigt! 

Ha det gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela