Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Grilla!

Publicerad 2015-07-17 13:03:58 i

Igår kom min bror med sin familj hit! Vi grillade gott o Björn o Sanna hade med sej efterrätten! Mums! 
Kusinerna lekte som bara den o jag o Sanna snackade ikapp oss :-)
Björn o Tony drack drinkar ikapp :-D hehehe 
Vi hade sån tur med vädret så barnen kunde ta ut o rasta de stora radiostyrda bilarna!
Så himla mysigt! ♡
Jag fick minsann en jättefin present som Sanna gjort själv! Jag fyller ju år snart, hela 36år! ✌

Idag så mådde Tony förvånansvärt bra, med tanke på intaget av antalet drinkar igår ;-) 
Björn däremot träffade på ulrik redan igår :-D hehehe Han va nog inte så pigg idag ;-)

Vädret e fint idag med, det blåser mindre, skönt! 
Jag o Gustav har hållt oss inne mest, Sebbe har en kompis här o leker med endå så det gör inget.

Gustav gillar verkligen att käka själv nuförtiden!

Det ska dessutom vara maten som vi äter, den e godast tycker han! 😄

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2015-07-18 13:19:07

Tack för underbar dag. <3

Svar: tack själva!
Maria Zimmer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela