Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

promenader!

Publicerad 2015-07-08 11:51:16 i

Jag och min lilla familj tycker om att gå promenader tillsammans! Ett bra sätt att få ut kidsen o röra sej det där lilla extra. 
De små sitter förvisso aldrig still, men de två äldre gossarna fastnar lätt framför datorn eller xboxet...

 
Jag behöver definitivt ut o gå! Jag e en av de få som inte går ner i vikt av att amma...
Så nu när Gustav äter mest fast föda o bara tar bröstet när han e trött eller ledsen, så kan jag banta ordentligt :-) 
på 5v har jag gått ner 10kg bara. Det går ju så låååångsamt denna gången :-s Jag e van vid att gå ner sååå mycket mer på den tiden..


Barnen försöker få syn på stenhajens bebis :-) inte det lättaste :-)


Ha det gott!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela