Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

🎉 1 År! 🎉

Publicerad 2015-10-12 13:00:58 i

Man kan knappt fatta det! Men nu är Gustav 1år! 😢 vart har tiden tagit vägen?? Det känns som om man kom hem med honom igår! 😔 

Kalaset gick bra! Vi blev 29 personer, o då kom inte alla som skulle kommit...
Gustav passade på att ta en lååång vila under precis hela kalaset! 😂 
Han vaknade lagom till alla gäster skulle gå. Så Sebastian fick öppna hans paket :-)

Den traditionella tårtan bara till ettåringen fick ju va med :-) Gustav e den första ungen som tittat sej omkring efter en sked att ära med 😃 det har inte dom andra gjort.. Dom har anfallit tårtan med händer o ansikte 😂 hahaha 
Jag tror att Gustav inte va så förtjust i grädden;-)



Dessutom så lärde han sej gå en vecka innan sin 1årsdag! 💕 

Jag måste ju berätta att jag har blivit moster till en liten Samuel! Samma dag som Jonathan fyller år! 😙

BB Bilden :-)

Vi längtar tills vi får träffa honom! Just nu e Gustav så förkyld så vi väntar tills han e bättre..


Ett styck nerbäddad Gustav 😄 

Ha det gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela