Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Min viktnedgång.

Publicerad 2015-09-04 09:37:55 i

Jag har ju återigen börjat kämpa med min vikt..
En startvikt på 135kg. 
Jag började så smått med mitt nya liv när Gustav va 6månader. Nu e han 10månader. Så jag har hållt på i ca 4mån.
I skrivande stund har jag gått ner 25kg.


Det skiljer inte 25kg mellan dessa bilder dock ;-) lite mindre, kanske 12-13? 
Det tradiga e ju att det inte syns så värst mycket 😝 
Jag tycker fortfarande att det går segare o långsammare denna omgången..
Men jag kämpar på! Det e skönt att gå promenader nu när hösten e här :-)

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2015-09-04 19:54:17

Du är grym! <3

Svar: tack! :-)
Maria Zimmer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela