Honeymonster

Så här är min vardag, som mamma, fru, barnskötare och lite till :-)

Neråt!

Publicerad 2015-09-23 16:00:51 i

Det bästa med att vara såhär överviktig e att det går betydligt snabbare att gå ner i vikt, iallafall för mej 😄 
-5kg till har försvunnit nu :-) ✌

Nu börjar endel kläder se lite stora ut på mej 😂
Vi har idag testat den nya bärselen! Den känns inte lika stadig som min blåa. Men Gustav sitter bra i den endå. 

Jag fick inte ont i ryggen av denna heller.

Idag så har vi firat maken min. Han fyller hela 39år 💕 
Det blev skönsång på morronkvisten o paket 🎁

Dessutom så skulle min far fyllt år idag med! Tror han skulle blivit 61år! Grattis på dej med lilla pappa! 

En morgon så sa Izabell att hon ville se ut som jag gjorde när jag va liten..


Jag får väl erkänna att vi e ganska lika 😆 hehe 

Ha det gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Zimmer

Glad och stolt mamma till 5 barn. Gift sedan några år tillbaka:-) Jobbar som barnskötare inom barnomsorgen. Min hobby är scrapbooking :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela